Sportuitlaat voor Diesel
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
Tja doen zou ik zeggen, een diesel op benzine is zo erg nog niet.
(een benzine op diesel zou nog wel eens naar de filistijenen(heden ten dagen de Irakezen) kunnen gaan
(een benzine op diesel zou nog wel eens naar de filistijenen(heden ten dagen de Irakezen) kunnen gaan
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
-
DJ
ja mischien helpt het bij je beslising maar ik heb voor deze rover een vw caddy type 1 gehad op diesel ben gewoon naar de sloop gegaan heb een golf gti demper er onder gedaan om te horen hoe het klinkt ik naar mijn beste kameraad rijden om te laten horen voor dat ik wat kan zeggen zegt hij het lijkt wel dat je in een gti aan komt rijden heb je een gti blok er in gebouwd dus je ziet maar weer het maakt weinig uit een diesel of een benzine behalve natuurlijk als je een diesel turbo hebt
Greets mgron
Driving à FIAT Punto Evoluzione 2 van 2012
Met een verbruik van 1 op 23
Driving à FIAT Punto Evoluzione 2 van 2012
Met een verbruik van 1 op 23
-
Marc_1980
-
Kevski Style
we hebbenhet dan ook wel standaart over een resonantiedemper, dus das op zich niet zo heel erg gek. Die werken aan de ahnd van schotten in je uitlaat, waardoor het geluid heel erg vervormt. Doe je dit bij een absorbsiedemper dan is het wel degelijk heel anders.....
En volgens mij is dat toch echt wat je wilt, aangezien die je een extra vermogenswinstje opleveren, alhoewel, echt veel zal het niet zijn denk ik.
En volgens mij is dat toch echt wat je wilt, aangezien die je een extra vermogenswinstje opleveren, alhoewel, echt veel zal het niet zijn denk ik.
-
morris
- MG-R Fanatic
Ik denk dat je het wel eens bij het verkeerde eind zou kunnen hebben, weet je hoe lang de dieselpomp dan mee gaat en wat die dingen kosten.118GTR schreef:Tja doen zou ik zeggen, een diesel op benzine is zo erg nog niet.
Echter een benzine op diesel komt niet erg ver, hij mist de compersie om de diesel tekunnen ontsteken.
Roverloos
-
Mista T
- MG-R Core
als je benzine tank bij een diesel wagen, ga je ene probleem krijgen met je brandstof pomp, aangezien deze gesmeerd wordt door de dieselolie.... als je alleen benzine erin hebt, wordt deze niet meer gesmeerd en zal deze dus in de soep lopen......
To catch me, you gotta be fast...
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
DAMN! You must be kidding!
filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
DAMN! You must be kidding!
filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
- Robert-220TC
- MG-R Freak
- Contacteer:
sorry hoor jij zit toch in iets met autotechniek118GTR schreef:
Tja doen zou ik zeggen, een diesel op benzine is zo erg nog niet.
dan weet ej toch als je dr nu benzine in flikekrt dat je alles moet vervangen als er benzine in geweest is
van de benzine tank tot aan de injectoren toe
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
Zit niet in de autotechiek maar het is wel een beetje een hobby.Robert-220TC schreef: sorry hoor jij zit toch in iets met autotechniek
dan weet ej toch als je dr nu benzine in flikekrt dat je alles moet vervangen als er benzine in geweest is
van de benzine tank tot aan de injectoren toe
En natuurlijk moet alle brandstof er weer uit, duh.... het is immers niet de brandstof waar de motor op gemaakt is.
Maar er is niets kapot, en dat is andersom meestal WEL het geval(diesel in een benzine motor)
Rover 118 GTi VVC MK3.2
www.118GTi.tk
www.118GTi.tk
-
Edgecrusher
Maar waar hebben we het nu over.
je koopt toch geen diesel als je benzine wilt rijden.
En dan belasting betalen voor iets dat je er niet instopt???
En als je een keer verkeerd tankt is het nog niet gelijk een ramp.
gewoon zorgen dat de verhouding diesel benzine omhoog gaat.
Of hooguit de tank leegpompen.
Want met een deel benzine door de diesel merk je niets van.
(niet te veel natuurlijk)
Mijn vader heeft ook wel eens pomp 2 en 3 moeten afrekenen.
(eerst benzine en vervolgens maar volgetankt met diesel)
Verder geen problemen gehad.
je koopt toch geen diesel als je benzine wilt rijden.
En dan belasting betalen voor iets dat je er niet instopt???
En als je een keer verkeerd tankt is het nog niet gelijk een ramp.
gewoon zorgen dat de verhouding diesel benzine omhoog gaat.
Of hooguit de tank leegpompen.
Want met een deel benzine door de diesel merk je niets van.
(niet te veel natuurlijk)
Mijn vader heeft ook wel eens pomp 2 en 3 moeten afrekenen.
(eerst benzine en vervolgens maar volgetankt met diesel)
Verder geen problemen gehad.
-
morris
- MG-R Fanatic
Geloof me, als je enkele km hebt gereden met een diesel waar benzine mee getankt is, dan heeft de dieselpomp als veel geleden.118GTR schreef: Zit niet in de autotechiek maar het is wel een beetje een hobby.
En natuurlijk moet alle brandstof er weer uit, duh.... het is immers niet de brandstof waar de motor op gemaakt is.
Maar er is niets kapot, en dat is andersom meestal WEL het geval(diesel in een benzine motor)
Nu weet ik niet wat een dieselpomp kost maar richting de 1000 euro zal het wel gaan.
Ik ken mensen zoals mij zelf die diesel in een benzine wagen hebben getankt en buiten een flinke walm uit de uitlaat geen verdere problemen hebben aan over gehouden.
Als je er lang mee door blijft rijden gaat het nartuurlijk altijd kapot.
Roverloos
-
Dennis
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
Tja wat kan ik zeggen, het gebeurd nogal wel eens op de zaak. Meestal met demo's en verhuur auto's(hoe kan het ook anders), en er is nog nooit 1 onderdeel vervangen. (paar keer per jaar gebeurd het hier, laatste keren met een x5 3.0d en een 320d)morris schreef:
Geloof me, als je enkele km hebt gereden met een diesel waar benzine mee getankt is, dan heeft de dieselpomp als veel geleden.
Nu weet ik niet wat een dieselpomp kost maar richting de 1000 euro zal het wel gaan.
Ik ken mensen zoals mij zelf die diesel in een benzine wagen hebben getankt en buiten een flinke walm uit de uitlaat geen verdere problemen hebben aan over gehouden.
Als je er lang mee door blijft rijden gaat het nartuurlijk altijd kapot.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
www.118GTi.tk
www.118GTi.tk
- Robert-220TC
- MG-R Freak
- Contacteer:
Bij de x5 en de 3 serie diesel en rangerover diesels moet alles vervangen worden commonrail en alle leidingen tot aan de benzine tank toe
doe je dit niet krijg je binnen een jaar weer problemen
Zijn bij mij op me werk diverse wagens geweestr van bmw en landrover waar dit bij is gebeurt en wordt door de importeur/ fabriek van landrover en bmw geadviseert
het schijnt dat alles wordt aangtast(corrossie )
Kan eventueel voor de geintereseerde wel een service bulletin uit laten draaien
doe je dit niet krijg je binnen een jaar weer problemen
Zijn bij mij op me werk diverse wagens geweestr van bmw en landrover waar dit bij is gebeurt en wordt door de importeur/ fabriek van landrover en bmw geadviseert
het schijnt dat alles wordt aangtast(corrossie )
Kan eventueel voor de geintereseerde wel een service bulletin uit laten draaien