Wat erg goed schijnte werken zijn sledes van een ford. Dit zijn namelijk 2 losse sledes per stoel, dus je zou die makkelijk om kunnen bouwen zodat ze geschikt zijn voor een mini. Zit er ook over te denken om dat te gaan doen, want vlieg in de bochten steeds van mijn stoel af!
Maar goed, mijn audio krijgt als eerste voorrang en de afstelling ook, want dat wil maar niet lukken. En natuurlijk morgen die uitlaat! Das echt nog het ergste van allen....
Maar ja, het houdt me in ieder geval van de straat. Weet jij trouwens of er ook sportspack arches zijn voor 12 inch wielen? Wil namelijk niet gaan slijpen aan mijn mini. Maar heb een leuk plan met die sportspack arches. heb namelijk anders kirts gezien van een auto die ongeveer dezelfde style hebben die ik er dan tussen wil gaan zetten. En dan een paar luchtinlaten op het dak en op de motorkap. Dan wordt het tenminste zo'n one-o- a-kind-mini. Maar goed, dat is voorlopig nog allemaal toekomstmuziek.
Maar jij neemt dus de zeemax kit??? Tenminste als ik het goed zag op je pix dan?