Nou is mijn vraag: Hoort dit normaal gesproken, of was me 214tje gewoon een beetje in de war? En als dit hoort en nooit doet, waar kan dit aan liggen ?
Btw Hij doet het nu niet meer, is ook verder geen ramp, maar vind het wel kinky
Grtz Jero
Update: Hij doet het nu alleen maar bij de stadslichten aan de rechterkant+rechts achterlicht, maar omdat verder die lichten het nou ook gewoon niet meer doen neem ik aan dat het iig geen gezonde situatie is... Iemand dus enig idee waar het mis zou kunnen zitten ?





