Zodra ik de startonderbreker er af haal het contactslot omdraai, blijft hij starten, maar hij slaat niet aan, totdat ik in de linkerachterkant van het motorruim aan wat draadjes sta te morren, dan slaat ie af en toe aan.
Ik heb zoveel plezier als hij rijd, alleen ik vind dit zo'n ontzettend irritant probleem, heeft iemand suggesties wat het kan zijn of nog beter hoe ik het op kan lossen...
Het probleemgebied:

Greetz Jimi



˙˙˙ɹǝʌoɹ uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuo