Ik ben een nieuw komer!
Ik ben hendrik ik kom uit hoogvliet. Ik ben vandaag 28jaar geworden!
Ik heb sinds kort een groene rover 214 si. bouwjaar 1998 Dit is me eerste auto die ik heb gekocht!
Ik heb hem nu 16dagen! Helemaal top want hij voldoet aan me eisen en rijdt lekker!
Alleen heb ik nu 2dagen voor mijn verjaardag een ongeluk gehad met met mijn auto! ik ben per ongeluk bij iemand op zijn achterkant geklapt. Ik ben nu echt aan het balen. Ik heb de auto naar een garage gebracht die gaan me vandaag terug bellen of het de moeite waard is om veel geld in de auto te stoppen of een andere te halen??
Ik heb hem voor 2000 gekocht, maar de klap was wel erg hard. Mijn bumper is ingedeukt en mijn radiator is ook stuk, mijn rechter zij paneel is krom en motorklep is ook ingekreukeld.
Ik ben echt aan het balen ik weet niet veel raad er mee. Ik denk ik vraag het maar aan de specailisten.
Ik weet dat ik moet wachten tot dat ik bericht terug krijg van de garage maar ik was zo erg aan het balen de hele dag.
ik ging dingen verzinnen zodat ik deze auto toch kan maken.
- helemaal laten repareren
- een donatie auto halen en alles overzetten(als de motor nog goed is)
- of een nieuwe auto halen
Maar ik wil het liefst deze auto en niets anders, maar waar doe ik verstandig aan? Ik heb ook geen flauw idee hoeveel het zou gaan kosten! En als ik het zou laten maken waar ik het best kan kijken voor onderdelen?? Ik iemand mij helpen aub?
Alvast bedankt voor het lezen mijn mijn bericht.
met vriendelijke groet,
Hendrik
Sorry mensen het lukt me nu niet om foto's bij de tekst te sturen van mijn auto hoe hij er nu uit ziet. Denken jullie mij te kunnen helpen. Kan ik jullie dan de foto's per mail sturen.
Iedereen kan mij mailen op hendrikdudu@live.nl
Hartelijk bedankt

˙˙˙ɹǝʌoɹ uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuo