Uitlaat
- Robbrm
- MG-R Fanatic
- Berichten: 162
- Lid geworden op: ma okt 20, 2008 7:03 pm
- Woonplaats: Oost-Souburg, Garage
jep.. en het materiaal van de pijp.. Suzuki's hebben veel meer last van doorrotten dan Chryslers.. t'is net welke eisen en prijs de fabrikant stelt..
bij mijn BRM is ie ook net bij de flens van de achterdemper rot.. proberen te lassen maar is ook allemaal zo dun spul(en je kan er niet zo lekker bij als het gat schuin boven op de pijp zit..) .. en dan roest het toch ernaast weer door een half jaar later.. dus nu half gelast en gekit.. volgend jaar maar is een andere dempert. :P
bij mijn BRM is ie ook net bij de flens van de achterdemper rot.. proberen te lassen maar is ook allemaal zo dun spul(en je kan er niet zo lekker bij als het gat schuin boven op de pijp zit..) .. en dan roest het toch ernaast weer door een half jaar later.. dus nu half gelast en gekit.. volgend jaar maar is een andere dempert. :P
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today"
-
Magic222z
http://cgi.ebay.de/Auspuffrohr-ROVER-20 ... 335a5b4796
Is dit iets?
Onderaan de advertentie staat dat ie ook voor de coupe is. Bij mij zelf even gekeken en het moet passen idd, maar 60eu voor een nieuwe is vrij goedkoop lijkt mij. En gezien de kleur van de pijp zou je denken dat het compleet gespoten is.
Hoe kijken jullie hier tegenaan?
Is dit iets?
Onderaan de advertentie staat dat ie ook voor de coupe is. Bij mij zelf even gekeken en het moet passen idd, maar 60eu voor een nieuwe is vrij goedkoop lijkt mij. En gezien de kleur van de pijp zou je denken dat het compleet gespoten is.
Hoe kijken jullie hier tegenaan?
-
Magic222z
Ok bedankt!! Ik rij de LF-LX-39..
De prijs is zeker niet verkeerd, maar daarom is een zekerheidje dat het past wel handig.. Wagen moet met paar maanden voor de APK en het gerammel van die lekke uitlaat word ik niet bepaald warm van..
De einddemper is ook niet goed meer, heb ik in de winter met gumgum dichtgesmeerd voor nood, maar wil ik binnenkort ook vervangen
De prijs is zeker niet verkeerd, maar daarom is een zekerheidje dat het past wel handig.. Wagen moet met paar maanden voor de APK en het gerammel van die lekke uitlaat word ik niet bepaald warm van..
De einddemper is ook niet goed meer, heb ik in de winter met gumgum dichtgesmeerd voor nood, maar wil ik binnenkort ook vervangen
-
Magic222z
hey bedankt voor het meedenken!!
Denk dat ik toch maar eerst voor een lowbudget oplossing ga aangezien ik nog student ben en liever mn studie dan de beste spullen voor de wagen.. Niet dat ik de coupe verwaarloos, haha nee dat laat ik niet gebeuren. Maar goed is nu even genoeg, kan het later altijd nog naar mn eigen wensen aanpassen.. Ik bestel em denk ik en dan kan ik de voorpijp over een paar weken er onderzetten..
Ik zag trouwens wel dat het aardig krap is
moet ik nog meer onderdelen demonteren wanneer ik ermee bezig ga?
Denk dat ik toch maar eerst voor een lowbudget oplossing ga aangezien ik nog student ben en liever mn studie dan de beste spullen voor de wagen.. Niet dat ik de coupe verwaarloos, haha nee dat laat ik niet gebeuren. Maar goed is nu even genoeg, kan het later altijd nog naar mn eigen wensen aanpassen.. Ik bestel em denk ik en dan kan ik de voorpijp over een paar weken er onderzetten..
Ik zag trouwens wel dat het aardig krap is
-
Magic222z
Heb toch nog even nagedacht.. bij de voorpijp die ik heb gelinkt komt nog 24eu verzendkosten overheen..
Dan kan ik misschien net zo goed even wat langer sparen en dan idd voor een RVS systeem gaan.
Weet iemand hier misschien een richtprijs van?
Ik doe dan gelijk de uitlaat van voor naar achter, aangezien de einddemper ook zn beste tijd heeft gehad. In hoogezand zit een bedrijf, EPS heeft iemand hier ervaringen mee?
Dan kan ik misschien net zo goed even wat langer sparen en dan idd voor een RVS systeem gaan.
Weet iemand hier misschien een richtprijs van?
Ik doe dan gelijk de uitlaat van voor naar achter, aangezien de einddemper ook zn beste tijd heeft gehad. In hoogezand zit een bedrijf, EPS heeft iemand hier ervaringen mee?




