Behuizing handgreep zit los
- Sander02
- MG-R Freak
Behuizing handgreep zit los
Ik heb 1 handgreep waar ik ooit iets te enthousiast aan getrokken heb om te controleren of de deur wel op slot zat. En toen trok ik de buizing een stuk naar buiten en hoorde ik volgens mij iets in m'n deur vallen.
Als je 'm nu dus open doe, kan je de behuizing anderhalve cm ofzo naar buiten trekken.
Ik zal de deur hiervoor moeten openmaken aan de binnenkant. Ik heb ergens een werkplaats instructiebooekje, maar vroeg me toch ff af of het allemaal vrij makkelijk opengaat.
Sander
Als je 'm nu dus open doe, kan je de behuizing anderhalve cm ofzo naar buiten trekken.
Ik zal de deur hiervoor moeten openmaken aan de binnenkant. Ik heb ergens een werkplaats instructiebooekje, maar vroeg me toch ff af of het allemaal vrij makkelijk opengaat.
Sander
416SI 1996
-
Kirpeknots
-
Henny
waarschijnlijk is de schroefdraadbus uit het kunstof gescheurd aan de binnenzijde (bij mij was dit ook het geval toen de deur stevig vastgevroten zat!)
Met een beetje mazzel kun je de bus terugplaatsen en met een goede 2 komponentenlijm "bij werken" (inmiddels zit dit bij mij alweer 2 jaar goed op z'n plaats op deze manier. (uurtje knutselen en 4,95E voor de lijm!)
Groet, Henny
Met een beetje mazzel kun je de bus terugplaatsen en met een goede 2 komponentenlijm "bij werken" (inmiddels zit dit bij mij alweer 2 jaar goed op z'n plaats op deze manier. (uurtje knutselen en 4,95E voor de lijm!)
Groet, Henny
Henny schreef:waarschijnlijk is de schroefdraadbus uit het kunstof gescheurd aan de binnenzijde (bij mij was dit ook het geval toen de deur stevig vastgevroten zat!)
Groet, Henny
- Sander02
- MG-R Freak
Ik zie dat mijn bericht uit 2007 is. haha zo lang dus al. Nog steeds niks aan gedaan maar nu kan ik 'm niet meer gebruiken. Elke keer als ik het vergeet trek ik 'm er bijna helemaal uit. Moet er echt op drukken tijdens openen. Gelukkig dus achterdeur.
Ik zal de deur aan de binnenzijde binnenkort dan maar eens gaan openen.
Ik zal de deur aan de binnenzijde binnenkort dan maar eens gaan openen.
416SI 1996
-
helliebv
-
Arnoud79