Ruitensproeimotor stuk
-
Linxxy
Ruitensproeimotor stuk
Vandaag kom ik er achter dat mijn ruitensproeiers het niet doen..
ruitersproeiers voor slaat het motortje niet aan en achter hoor ik het motortje wel maar die sproeit niet..
is dit een bekent probleem en iemand enig idee waar het aan ligt? is dit zelf te testen of moet ik er een monteur bij halen..?
de wissers doen het gelukkig wel!
ruitersproeiers voor slaat het motortje niet aan en achter hoor ik het motortje wel maar die sproeit niet..
is dit een bekent probleem en iemand enig idee waar het aan ligt? is dit zelf te testen of moet ik er een monteur bij halen..?
de wissers doen het gelukkig wel!
-
Linxxy
-
Linxxy
vloeistof was leeg die had ik al tot de nok gevuld :P even kijken of het gezakt is en het daar nat is gewordenGrade schreef:haal je reserveband eens uit de kofferbak zou ik zeggen, is het daar ook nat? kan het wel eens een lekke leiding zijn. Tevens is het verstandig je vloeistof peil even te controleren
-
Linxxy
-
Linxxy
hoe kan er daar dan water of vloeistof inkomen???SandervS schreef:Toen ik m'n auto kocht had ik roest bij het reservewiel en achter kwam er geen vloeistof uit de sproeier, het motortje hoorde je wel. Teruggegaan en toen heeft de monteur het leidinkje gerepareerd. Achter is het dus hoogstwaarschijnlijk het leidinkje.
En de roest heb ik alweer een hele tijd geleden behandeld.
edit: ik heb het weer helemaal droog en schoongemaakt.. ik kan geen roest ontdekken maar misschien ff bij halfords voorzorgsmaatregelen kopen tegen roest voor in het vevolg...
- Grade
- MG-R Addict
- Berichten: 436
- Lid geworden op: za jul 04, 2009 5:33 am
- Woonplaats:
- Locatie: Heerenveen
nouja euh de vloeistofleiding loopt erlangs voor zover ik weet, gezien het feit dat je de auto niet kent weet je wel of je aan de goede knoppen draait? heb je het getest met draaiende motor trouwens? (rechterhendel aantrekken)
en gezien het feit dat hij leeg kan het even duren voordat de vloeistof komt...
en gezien het feit dat hij leeg kan het even duren voordat de vloeistof komt...
-
gekske
-
Linxxy
-
Linxxy
Ik bedoelde die op de achterklep :P aan de voorkant doet het motortje het niet of ik doe bij de bediening wat mis.. dus even ter controleRvelleko schreef: Gewoon de gaatjes waar de vloeistof uitspuit op de motorkap
vooruit is de schakelaar indrukken en achteruit is de schakelaar omhoog of omlaag draaien??
-
Linxxy
Ghehe hoe bedoel je blond! ik heb de schakelaar dus verkeerd begrepen voor doet het wel alleen achter doet het nietGrade schreef:schakelaar is voor de ruitenwisser niet voor de sproeier. hendel aantrekken dat is voor de voorruitenwisser en schakelaar wegdraaien of andere kant op is voor de achterkant. 214 200 96- heb je toch?



