jatco automaat
-
- MG-R Addict
jatco automaat
Hallo, ik zit met een vraagje over een jatco automaat van een rover 1.8 uit 2000, hij ging defect op 167 dkm, hij kon niet meer achter uit rijden, nu zit er wel een tweede hands bak in die uitstekend rijd maar nu is mijn vraag gaan al deze automaten van jatco snel kapot?
mvg, falco
mvg, falco
-
- MG-R Addict
dus eigenlijk is het een beste bak, ik rij veel binnen de bebouwde kom en misschien 2x per week 10 km snelweg , is olie verversen 1x per 2 jaar voldoende?
overigens ben ik wel iemand die eerst zijn motor warm laat worden voordat ik de snelweg op ga en ook nadat ik mijn motor heb gestart 2 min wacht voor het wegrijden.
overigens ben ik wel iemand die eerst zijn motor warm laat worden voordat ik de snelweg op ga en ook nadat ik mijn motor heb gestart 2 min wacht voor het wegrijden.
Slecht hoor onbelast opwarmen, gewoon starten en rijden en als de thermostaat nog niet open is niet boven de 2500 rpm komen.falco schreef: overigens ben ik wel iemand die eerst zijn motor warm laat worden voordat ik de snelweg op ga en ook nadat ik mijn motor heb gestart 2 min wacht voor het wegrijden.
Jaguar XE
MG ZS 120 MKII