Dag allemaal,
Ik ben vandaag weer bij de politiebureau geweest, dit maal samen met de resultaten van mijn buurtonderzoek van gisteren.
Ik geloofde me oren niet. Ik werd serieus genomen en heb een afspraak voor komende zaterdag om aangifte te doen.
Toen ik vertelde dat ik maandag weg werd gestuurt met dat anonieme briefje en me verteld werd dat ik het zelf ook had kunnen schrijven, was de agente verbaast.
Want de kenteken van de dader is bekend en het zal al in behandelijng genomen moeten zijn.
De centrale deurvergrendeling gaat niet open via de bijrijdersdeur.
Krijg de sleutel niet gedraait, voelt alsof de centrale vergrendeling het tegen houd.
Ik opende de auto altijd door de bestuurdersdeur en wist niet eens dat de auto niet geopend kan worden door de bijrijdersdeur.
Mijn kofferbak zit inderdaad vol met 3 subkisten hahaha dus ik ga morgen even Rik z'n manier proberen met kledinghaak het palletje ophoog trekken, als het maar lukt en het niet geklemt zit.
Anders zal ik me kofferbak leeg moeten halen en gezien ik geen neefjes van 2 heb rondbanjeren beroep doen op Johnny''s flexibele aanbod.
Heb is inderdaad in Rotterdam op verlenging van de louis pregerkade, de Bakemakade. Scherp gezien hoor
Verder is voor mij het uitkeren van schade bijna even belangrijk als de vervolging van de dader.
Je kan geen rover aanrijden en denken dat je daar ongestraft van af kan komen. Wat ben ik blij dat iemand het heeft zien gebeuren.
Groetjes,
Eis Bos