Hit and Run Rover Coupe GN-VL-33

Een MG-R.nl lid gezien in het wild? of een andere mooie MG of Rover ....
ICE

Hit and Run Rover Coupe GN-VL-33

Bericht door ICE »

Dag allemaal,

Moet effe kwijt wat ik zaterdag ochtend gespot heb :shock:

Dader onbekend!!!

Plaats misdrijf zag er als volgt uit:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Deur gaat niet meer open en me dag kon echt niet meer stuk. :evil:

Groetjes,

Eis Bos

Zie ook:
http://www.mg-r.nl/club/viewtopic.php?p=257660#257660
Laatst gewijzigd door ICE op ma okt 18, 2010 12:15 am, 1 keer totaal gewijzigd.
118GTR
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door 118GTR »

Waarom toch, ik kan dit soort geintjes echt niet snappen.

Stelen snap ik, moorden, enz enz, misschien lastig maar wel te vatten.
Maar vandalisme is echt iets wat ik niet snap, het nutteloze van het hele verhaal. Echt alleen maar min-punten, volgens mij is er iets goed mis met dit soort personen. Een moraal kompas dat zo kapot is dat het niet meer te redden is--> het leger in zodat iemand anders voor ze denkt, of een gaatje voor ze graven.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine

www.118GTi.tk

Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
tomcat.t16
MG-R Core

Bericht door tomcat.t16 »

Kut man! Maar ben "blij" dat het de deur is en niet het achterscherm is.
Afbeelding˙˙˙ɹǝʌoɹ uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuo
Rover 216 coupe 1993
MG ZT135 2003
VW POLO 1.9D 1997
Johnny_D
MG-R Freak

Bericht door Johnny_D »

inderdaad, deur is te vervangen inderdaad. heb nog een deur staan.
alleen niet int rood. maar kan hem eventueel wel spuiten.
Austin metro Spyder GT
Rover 45IDT Club

Afbeelding
rover coupe register nl
white_cobra

Bericht door white_cobra »

:shock: :shock: WTF en hebben de buren ofzo niks gehoord dat moet volgens mij nog wel een aardige klap hebben gegeven???
Silly CVT
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door Silly CVT »

Zaten er geen deuren bij die meuk die jij die hier hebt opgehaald eigenlijk..? :think:

Maar lekker klote weer zeg! Kansloze hufters!! Je kunt 'm er niet uit 'duwen' van binnenuit, tijdelijk....? :blur:
Officieel bericht:
Afbeelding
Klik de groene balk.:mrgreen:
620di98

Bericht door 620di98 »

Wat allemachtig zonde! Heb hetzelfde gehad met mijn vorige auto. Toen heeft een getuige het kenteken van de dader genoteerd.
Bij de politie vertelden ze me doodleuk dat omdat het om een buitenlands kenteken ging, de pakkans nihil was...
Maarre, was je bumper al zo?
Succes iig. met de deur
ICE

Bericht door ICE »

Dag allemaal,

Nou heb ik gisterenavond een briefje van een getuige onder me ruitenwisser gevonden met de kenteken van de dader erop. Heel lief. Maar jammer genoeg heeft de getuige geen naam of telefoon nummer op het briefje genoteerd.

Bij de politie konden ze deze informatie dus ook niet gebruiken ter vervolging van de dader. 'Misschien heb ik het zelfs wel geschreven om iemand een draai voor z'n oren te geven' is me verteld. Hmmmm.....

Ik kom nu net terug van buurtonderzoek, en wat blijkt is, dat de anonieme getuige bij twee nabij geleggen woningen langs is geweest om te vragen of de rode auto misschien van hun is. Een van de bewoners is bereidt te bevestigen dat de getuige langs is geweest.
Ik weet niet of ik hiermee bij de politie verder kom.

Verder krijg ik de deur niet meer open en ik wil geen raampje tik gaan spelen, dus heb ik een brilliant idee gekomen. Gezien dat ik vermoed zelf te blijven steken, ben ik op zoek naar iemand die bereid is zich door de kofferbak heen naar binnen te wagen.

De bumperschade is van algelopen december toen is mij soortgelijke overkomen. Heeft er een vent zijn spacecar drie maal tegen mijn bumper aangezeten en toen ook weggereden. gelukkig heeft iemand het gezien en omdat ik enigste in de buurt ben met deze auto, mij de volgende keer dat hij me zag erover ingelicht en voor me getuigt.

Groetjes,

Eis Bos
Laatst gewijzigd door ICE op ma okt 18, 2010 7:24 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Silly CVT
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door Silly CVT »

Door de koffer heb je ruimte zat hoor! Mits je die dicht hebt gebouwd met een subkist dan he.... :lol:

Maar euh, de passagiers deur is ook deaud...? :think:
Officieel bericht:
Afbeelding
Klik de groene balk.:mrgreen:
Rik
MG-R Freak

Bericht door Rik »

Echt onzettend kut, dit soort zaken. Ook echt baak van dat briefje. Had je niet kunnen zeggen dat je het zelf gezien had?
ICE schreef:Gezien dat ik vermoed zelf te blijven steken, ben ik op zoek naar iemand die bereid is zich door de kofferbak heen naar binnen te wagen.
Kun je het beste je neefje van 2 vragen, om onder dat lage stuk plaatstaal door te kruipen moet je echt niet veel langer dan 60cm zijn.
Welk jaar is Coupé? '93 ofzo? Zou ik even de ruit aantrekken en met een kledinghaak het palletje omhoog trekken... :fiew:
Daily: ’09 Audi RS6 Avant
Tracktool: ‘03 Ford Focus RS
Better half: ‘02 Mini Cooper S JCW
basjebas
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door basjebas »

echt kansloos..... waar moet het naar toe met de wereld....
hopelijk wordt 't snel opgelost...
Johnny_D
MG-R Freak

Bericht door Johnny_D »

naar binne kruipen lukt mij ook wel hoor,
ik pas ook in de kofferbak van mn eigen coupe.
sterker nog, ben er zo ook wel eens uit en in gegaan(dont ask why :P)

maar zo als de andere al vroegen, wat is er mis met de bijrijders kant?
Austin metro Spyder GT
Rover 45IDT Club

Afbeelding
rover coupe register nl
gekske

Bericht door gekske »

spot ik t nu goed is dat in Rotterdam op de louis pregerkade? Valt me mee dat je daar een getuige hebt..... Ik weet toevallig dat er een jaar of 4 terug een voetballer van F in de ochtend 4 auto's had geramd

Onafhankelijke getuige is handig en je krijgt uitgekeerd via het schadefonds I know het is niet veel maar goed iets is meer dan niets

Uit eigen ervaring: Bij mij was er bij de bouwmarkt een auto tegenaan gereden rond 19u in de winter. Getuige had kenteken en persoonsomschrijving en zelfs kleur auto. Politie na 3 uur gekomen, de volgende dag werd ik terug gebeld. De kleur van de auto was niet juist......Ze waren wel wezen kijken althans dat stelden ze maar het was echt een andere kleur.... wat zal ik nog zeggen? Hang wat posters op met gezocht dader etc gewoon op de containers plakken (of hebben jullie niet van die dingen in de grond) succes
ICE

Bericht door ICE »

Dag allemaal,

Ik ben vandaag weer bij de politiebureau geweest, dit maal samen met de resultaten van mijn buurtonderzoek van gisteren.
Ik geloofde me oren niet. Ik werd serieus genomen en heb een afspraak voor komende zaterdag om aangifte te doen.
Toen ik vertelde dat ik maandag weg werd gestuurt met dat anonieme briefje en me verteld werd dat ik het zelf ook had kunnen schrijven, was de agente verbaast.
Want de kenteken van de dader is bekend en het zal al in behandelijng genomen moeten zijn.

De centrale deurvergrendeling gaat niet open via de bijrijdersdeur.
Krijg de sleutel niet gedraait, voelt alsof de centrale vergrendeling het tegen houd.
Ik opende de auto altijd door de bestuurdersdeur en wist niet eens dat de auto niet geopend kan worden door de bijrijdersdeur.

Mijn kofferbak zit inderdaad vol met 3 subkisten hahaha dus ik ga morgen even Rik z'n manier proberen met kledinghaak het palletje ophoog trekken, als het maar lukt en het niet geklemt zit.
Anders zal ik me kofferbak leeg moeten halen en gezien ik geen neefjes van 2 heb rondbanjeren beroep doen op Johnny''s flexibele aanbod. :lol:

Heb is inderdaad in Rotterdam op verlenging van de louis pregerkade, de Bakemakade. Scherp gezien hoor ;)

Verder is voor mij het uitkeren van schade bijna even belangrijk als de vervolging van de dader.
Je kan geen rover aanrijden en denken dat je daar ongestraft van af kan komen. Wat ben ik blij dat iemand het heeft zien gebeuren.

Groetjes,

Eis Bos
riothijs

Bericht door riothijs »

Zo had ik eens een ongelovenlijke schade in onze 45............hit and run...........klootzakken.........
Ik heb zo geen respect voor dat soort lui he
Robert-220TC
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door Robert-220TC »

waar borgfonds keert gewoon uit hoor.
schadebedrag minus 250 euro eigen risico
Ik heb het vorig jaar ook gehad
kom terug uit mn werk heel mn zijkant in elkaar.
2 getuiges (collegas) dat me auto dr heel is neergzet
politierapport opgemaakt en schade taxateur is langs geweest
had binnen 6 weken mn centen op de rekening.
Was goed geregels allemaal

Suc6 met de afhandeling dr van
Plaats reactie