Radio eruit?
-
Insaniac
Radio eruit?
Even een vraagje, ik heb net een Rover (111L) gekocht, maar hoe haal je de (denk ik) originele radio eruit? Er zit nu een Sony radio-casette speler in, maar ik wil er een andere in zetten.
greetz
greetz
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
Eigenlijk moet dat met de speciale verwijder tools, die bij de radio zitten.(dat is dus een beveiliging)
Maar die zitten er vast niet bij, en dan moet het met wat meer geweld gebeuren. Probeer aan de achterkant te komen, dat kan vanaf de stuurkolom. Ook kun je het dashboard kastje verwijderen(die zit alleen met een aantal kruiskopjes vast)
Maar die zitten er vast niet bij, en dan moet het met wat meer geweld gebeuren. Probeer aan de achterkant te komen, dat kan vanaf de stuurkolom. Ook kun je het dashboard kastje verwijderen(die zit alleen met een aantal kruiskopjes vast)
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
- The Flying Dutchman
- MG-R Freak
-
Insaniac
-
easy2
-
Lukas
Bij de automaterialenzaak een verloopje kopen. Ga niet je hele connector afknippen en zelf klooien.Insaniac schreef:Er zal dus niks afbreken, als je m van achter aan drukten de plus en de min, hoe herken je die
in verband met de nieuwe radio.
(Zoals de eigenaar voor mij met gare hoge weerstand connectoren