maten boxen

414 416 418 420 45
Plaats reactie
hsrico

maten boxen

Bericht door hsrico »

:oops: Ik zag OOIT de maten staan van de front en rear boxen, maar kan het nergens meer terug vinden op MR-R.nl
kan iemand mij helpen??? :oops:

greetzzzzzz
hsrico

rover 420SI
Jmrules

Re: maten boxen

Bericht door Jmrules »

hsrico schreef::oops: Ik zag OOIT de maten staan van de front en rear boxen, maar kan het nergens meer terug vinden op MR-R.nl
kan iemand mij helpen??? :oops:

greetzzzzzz
hsrico

rover 420SI
Voor kan je 13,5 en 16,5 cm kwijt. Voor 16,5 moet je wel die hele plastic ringen eraf halen en misschien een beetje metaal weghalen maar het kan...

Achter zit standaard 16,5 geloof ik maar die zijn bevestigd op 3 punten die ook nog eens niet een mooie 120 graden van elkaar staan. Tweede probleem achter is dat de speakerkappen op de speakers zelf klikken en dat systeem past natuurlijk niet op andere speakers...erg vervelend gedaan imho. (dit verhaal van achterspeakers geld voor een sedan, voor een hatch weet ik het niet)
Arnie

Bericht door Arnie »

Ik geloof dat in een 400 5drs. 10cm zit achter... maar dit is zeer simpel te checken. Even de koffer open, hoofdje onder de zijpanelen (eventueel wat stof aan de kant) en meten maar :D ps: als je een goed 10cm speakertje neemt (JBL, Rockford, Polk, Focal etc.) met een hoge gevoeligheid en een stijve conus is dat prima voor achterin hoor... Misschien wel even aanvullen met een (klein) subje. deze bijvoorbeeld

Afbeelding

de TS-WX22A van Pioneer, met een beetje geluk kan je hem zelfs nog onder je voorstoel zetten ;)

Of een TS-WX50A...

Afbeelding

Alleen die is niet meer nieuw te krijgen, en zal je dus even 2e hands moeten zoeken. Ik heb hem ook en hij bevalt zeer goed, in het reservewiel en dus netjes uit het zicht :D

Maar ja... Ik loop al weer op de zaken vooruit :lol:
DJ

Bericht door DJ »

Achter is 16 cm, voor bij mij ook. Mocht je er kleinere boxen in willen zetten maak je toch gewoon ringen van mdf waar je de maat van de boxen uitvreesd.
wangson

Bericht door wangson »

Jmrules schreef: Voor kan je 13,5 en 16,5 cm kwijt. Voor 16,5 moet je wel die hele plastic ringen eraf halen en misschien een beetje metaal weghalen maar het kan...
Is dit ook zo bij een ZS (2005) :?:
Mvg
Jmrules

Bericht door Jmrules »

wangson schreef: Is dit ook zo bij een ZS (2005) :?:
Mvg
?? ik rij 420 zoals je ziet, enfin, kost je ongeveer 2 minuten de tijd om je deurpanelen eraf te trekken en dan kun je het mij vertellen :D
Plaats reactie