Koppeling; achteruit & een naar twee
-
klaas
Koppeling; achteruit & een naar twee
Achteruit; ingedrukt houden, kopp opkomen, doordrukken. Anders blijft ie niet zitten(tussen tijd tandjes poetsen)
Van 1 naar 2; ook tandenborstel. En ik trap de koppeling echt wel in tot de bodem dus die gein gaat niet op. Moet ik iets afstellen ofzo?
Rest van mijn waslijst gebreken komt nog;
Rover 416Si 1996
162.000 km
Klaas
Van 1 naar 2; ook tandenborstel. En ik trap de koppeling echt wel in tot de bodem dus die gein gaat niet op. Moet ik iets afstellen ofzo?
Rest van mijn waslijst gebreken komt nog;
Rover 416Si 1996
162.000 km
Klaas
-
jdpower
-
Edgecrusher
-
jdpower
-
CRualA
-
lex
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
SillyTC schreef:Nieuwe bak olie en als die niet lekker in z'n achteruit wil (tip van mede rover rijder) Schuif 'm eerst in z'n 3 en dan achteruit. Werkt.
jullie hebben totaal andere versnellingsbakken dan dat er in de 416 zit. Wie weet werkt het trucje toch, maar het lijkt me sterk.Dutch Vitesse schreef:jep eerst 3 en dan achteruit werkt perfect bij mij
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
-
jdpower
-
rover 216
-
Texron
-
klaas
-
WAOER
Schakelen
Zoals Silly TC en Dutch Vitesse vermelden eerst in drie helpt goed,maar wat mij zeer goed helpt is,en dit is voor langere tijd , is de olie toevoeging van XADO.
Het is een oplossing voor langere tijd,als je weten wil het voor goedje het is,voor info www.xado.nl
Het is een oplossing voor langere tijd,als je weten wil het voor goedje het is,voor info www.xado.nl