Ik dacht, laat ik mijn Rover 214 weer eens een keer aanzwengelen. Maar het beestje doet het niet.
Accu is goed, startmotor draait.
Brandstofpomp werkt.
Vonk? Geen nieuwe bougiekabels en bougies.
Note: Brandstoffilter is antiek denk ik.
Geen tijd gehad om er meer aandacht aan te besteden, geen tijd om er veel over na te denken. Ik hoor graag jullie suggesties.
Rover 214 start niet meer. Opgelost.
- tomcat.t16
- MG-R Core
Rover 214 start niet meer. Opgelost.
Laatst gewijzigd door tomcat.t16 op vr dec 10, 2010 12:57 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
˙˙˙ɹǝʌoɹ uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuoRover 216 coupe 1993
MG ZT135 2003
VW POLO 1.9D 1997
Bougies en bougiekabels controleren ! Bobine(s) controleren ! Brandstoffilter controleren !Vonk? Geen nieuwe bougiekabels en bougies.
Note: Brandstoffilter is antiek denk ik.
Ook al beweer je dat accu goed is, wel genoeg stroombeestjes en niet iets wat minder dan 12V is ? Even de multimeter erbij halen !
Met vriendelijke groet,
Marcel van Barneveld
Marcel van Barneveld
- tomcat.t16
- MG-R Core
Startmotor draait goed rond, dus ik weet vrijwel zeker dat er niets mis met deze gloednieuwe Yuasa 55A accu is. Deze auto slaat al aan met een 9 volt batterij (bij wijze van spreken).mvbdb schreef:
Ik zal vanavond kijken of ik vonken heb.
Ik denk dat ik beter kan wachten totdat de temperatuur boven nul is... (voor langere tijd)
˙˙˙ɹǝʌoɹ uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuoRover 216 coupe 1993
MG ZT135 2003
VW POLO 1.9D 1997
Handig hè, een werkplek zoals ik die hier heb, gewoon boven nul doch niet te warm en een goede "sleuteltemperatuur" in plaats van buiten in de kou te moeten aanklooienIk denk dat ik beter kan wachten totdat de temperatuur boven nul is... (voor langere tijd)
Succes anyway.
Met vriendelijke groet,
Marcel van Barneveld
Marcel van Barneveld
- tomcat.t16
- MG-R Core
- tomcat.t16
- MG-R Core