Trilling rond 2500-3000 tpm.
-
ColinB
Trilling rond 2500-3000 tpm.
Ik lees elders op het forum dat er veel gescheurde motorsteunen die een heftige trilling veroorzaken.
Nu zit er bij mijn 200vi ook een trilling in de auto, die uit de motor lijkt te komen, alsof de motor wat rauw loopt, maar zover ik heb gezien zijn de motorsteunen goed.
Andere mensen hier ervaring mee?
Nu zit er bij mijn 200vi ook een trilling in de auto, die uit de motor lijkt te komen, alsof de motor wat rauw loopt, maar zover ik heb gezien zijn de motorsteunen goed.
Andere mensen hier ervaring mee?
- tomcat.t16
- MG-R Core
-
ColinB
Als ik eerlijk ben heb ik het niet erg nauwkeurig bekeken :P
We hebben op het werk wel een brug maar heb zelden zin om aan mijn eigen auto te werken.
Maar meestal zijn de trillingen van een kapotte motorsteun wel heftiger dan wat ik ervaar. Lijkt echt meer op een rauwe motorloop, wellicht door het troep luchtfilter wat er op zit.
We hebben op het werk wel een brug maar heb zelden zin om aan mijn eigen auto te werken.
Maar meestal zijn de trillingen van een kapotte motorsteun wel heftiger dan wat ik ervaar. Lijkt echt meer op een rauwe motorloop, wellicht door het troep luchtfilter wat er op zit.
- tomcat.t16
- MG-R Core
-
ColinB
- tomcat.t16
- MG-R Core
ColinB schreef:Zat ik ook aan te denken, ook omdat bij de vorige eigenaar de distributieriem geknapt is na montage bij de garage.
Dat is allemaal wel geregeld door die garage maar kan goed dat de garage niks aan lagerschalen heeft gedaan...
˙˙˙ɹǝʌoɹ uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuoRover 216 coupe 1993
MG ZT135 2003
VW POLO 1.9D 1997
-
ColinB
Sorry, niet geknapt, eraf gelopen. Te los gemonteerd of spanner niet goed gemonteerd oid.
Riem laten knappen is inderdaad lastig, hoewel we bij ons op het werk wel een paar voorbeelden hebben liggen, en dan was het ook binnen 100km al gebeurd
Toch is dit al ruim 12.000km geleden gebeurd, als het de lagerschalen zouden zijn zou ik zeggen dat hij of ik er al eerder last van zou moeten hebben gehad...
Riem laten knappen is inderdaad lastig, hoewel we bij ons op het werk wel een paar voorbeelden hebben liggen, en dan was het ook binnen 100km al gebeurd
Toch is dit al ruim 12.000km geleden gebeurd, als het de lagerschalen zouden zijn zou ik zeggen dat hij of ik er al eerder last van zou moeten hebben gehad...
- tomcat.t16
- MG-R Core