Pagina 1 van 1

gespot!!:)

Geplaatst: do apr 15, 2010 10:17 pm
door hendrikdudu
in spijkenisse zag een rover 214 5deurs. kenten was iets met sp 98 en ik zag ook een groen mg in spijkenisse en beide auto's waren in waterland ;)
het waren leuk om te zien vooral de mg want die had ik nooit in het echt gezien. :mrgreen: