het waren leuk om te zien vooral de mg want die had ik nooit in het echt gezien.
gespot!!:)
-
hendrikdudu
gespot!!:)
in spijkenisse zag een rover 214 5deurs. kenten was iets met sp 98 en ik zag ook een groen mg in spijkenisse en beide auto's waren in waterland 
het waren leuk om te zien vooral de mg want die had ik nooit in het echt gezien.
het waren leuk om te zien vooral de mg want die had ik nooit in het echt gezien.