Pagina 1 van 1

200 en 600 in Lelystad bij slalom

Geplaatst: di apr 06, 2010 11:47 am
door Gerald-17
althans door een maat van me, heeft daar foto's gemaakt, en die heeft een slalommende 200 MKIII met 17" straight's gespot en een groene 600

Geplaatst: di apr 06, 2010 11:54 am
door Rvelleko
Ok foto's van de Rovers? ;)