200 en 600 in Lelystad bij slalom
Geplaatst: di apr 06, 2010 11:47 am
althans door een maat van me, heeft daar foto's gemaakt, en die heeft een slalommende 200 MKIII met 17" straight's gespot en een groene 600
Dé MG-RoverClub voor MG's en Rovers van na 1990 (ouderen ook welkom)
https://mg-r.nl/forum/