200 en 600 in Lelystad bij slalom
- Gerald-17
- MG-R Core
- Berichten: 3021
- Lid geworden op: zo aug 10, 2003 1:10 pm
- Woonplaats: Meppel
- Contacteer:
200 en 600 in Lelystad bij slalom
althans door een maat van me, heeft daar foto's gemaakt, en die heeft een slalommende 200 MKIII met 17" straight's gespot en een groene 600



