200 en 600 in Lelystad bij slalom

Een MG-R.nl lid gezien in het wild? of een andere mooie MG of Rover ....
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Gerald-17
MG-R Core
Berichten: 3021
Lid geworden op: zo aug 10, 2003 1:10 pm
Woonplaats: Meppel
Contacteer:

200 en 600 in Lelystad bij slalom

Bericht door Gerald-17 »

althans door een maat van me, heeft daar foto's gemaakt, en die heeft een slalommende 200 MKIII met 17" straight's gespot en een groene 600
Gebruikersavatar
Rvelleko
MG-R Freak
Berichten: 2647
Lid geworden op: ma sep 24, 2007 7:41 pm
Woonplaats: Wateringen

Bericht door Rvelleko »

Ok foto's van de Rovers? ;)
Plaats reactie