Pagina 1 van 1

Dynamo 200 brm

Geplaatst: do feb 18, 2010 10:39 pm
door Micro
Hallo,

Ik heb een vraag. Is een dynamo uit een 214Si uit 1998 hetzelfde als de dynamo uit mijn brm dus met de 1.8 VCC motor.

Hij ziet er hetzelfde uit. De 214 heeft er alleen nog een bevestigingsbeugel bij zitten. Voor de rest lijkt hij hetzelfde.

Weet iemand dit??

Mvg, Michiel

Geplaatst: vr feb 19, 2010 5:20 pm
door Micro
Ik heb me antwoord al, hij is hetzelfde.