Hallo,
Ik heb een vraag. Is een dynamo uit een 214Si uit 1998 hetzelfde als de dynamo uit mijn brm dus met de 1.8 VCC motor.
Hij ziet er hetzelfde uit. De 214 heeft er alleen nog een bevestigingsbeugel bij zitten. Voor de rest lijkt hij hetzelfde.
Weet iemand dit??
Mvg, Michiel