Pagina 1 van 1

afscheid van een vriend

Geplaatst: di jan 26, 2010 11:13 pm
door fredje3
ja gasten ,

ik weet dat ik niet zo actief op dit forum maar ik wou het toch effe laten weten dat er terug een roverke gesneuveld is op de belgische wegen en dit door een lekke koppakking en doordat de kosten om deze te laten herstellen en nog andere stukken die moeten vervangen worden te hoog zijn moet ik nu met pijn in het hart afscheid nemen na 12 jaar :cry: van (bijna) trouwe dienst
moest er iemand intresse hebben ervoor laat het me weten hé ik kom zot van het gedacht om hem weg te doen naar een schroothandelaar om hem te laten vernietigen

Geplaatst: di jan 26, 2010 11:33 pm
door Rvelleko
Gecondoleerd... :|

Geplaatst: di jan 26, 2010 11:39 pm
door Grade
dat is niet zo mooi.... dit zou de 3e rover in onderdelen worden dan welke in korte tijd wordt aangeboden... foto's doen wonderen

Geplaatst: wo jan 27, 2010 8:22 am
door Dr Doggystyle
das echt jammer.
inderdaad plaats eens een paar foto's
en als dat niet lukt, mail ze maar naar mij toe
plaats ik ze wel voor je

Geplaatst: do jan 28, 2010 9:06 pm
door fredje3
Afbeelding

even proberen hé ,

Geplaatst: za jan 30, 2010 1:00 am
door Bart-K
Jammer dat de Rover zo aan zijn einde moet komen :(