ik weet dat ik niet zo actief op dit forum maar ik wou het toch effe laten weten dat er terug een roverke gesneuveld is op de belgische wegen en dit door een lekke koppakking en doordat de kosten om deze te laten herstellen en nog andere stukken die moeten vervangen worden te hoog zijn moet ik nu met pijn in het hart afscheid nemen na 12 jaar van (bijna) trouwe dienst
moest er iemand intresse hebben ervoor laat het me weten hé ik kom zot van het gedacht om hem weg te doen naar een schroothandelaar om hem te laten vernietigen