Loopt op 3 cilinders geen compressie HELP!!
Geplaatst: zo jan 17, 2010 2:31 pm
Beste Roverkenners,
Mijn rover 200 loopt op 3 cilinders. 1 heeft geen compressie. Ik heb mij laten vertellen dat er een grote kans is dat de koppakking kapot is. schijnt een kwaaltje van deze roer te zijn. Kan iemand dit bevestigen?
Is het voor iemand die redelijk handig is makkelijk om de koppakking (eventueel) te vervangen? Voor het klokken van de distributie riem krijg ik assistentie.....
BVD.. Gertjan
Mijn rover 200 loopt op 3 cilinders. 1 heeft geen compressie. Ik heb mij laten vertellen dat er een grote kans is dat de koppakking kapot is. schijnt een kwaaltje van deze roer te zijn. Kan iemand dit bevestigen?
Is het voor iemand die redelijk handig is makkelijk om de koppakking (eventueel) te vervangen? Voor het klokken van de distributie riem krijg ik assistentie.....
BVD.. Gertjan