ZT-T in Wijhe-Olst

Een MG-R.nl lid gezien in het wild? of een andere mooie MG of Rover ....
Gebruikersavatar
Gerald-17
MG-R Core
Berichten: 3021
Lid geworden op: zo aug 10, 2003 1:10 pm
Woonplaats: Meppel
Contacteer:

ZT-T in Wijhe-Olst

Bericht door Gerald-17 »

gespot in mijn werkbussie op de Velnerweg, en als ik het goed zag zaten er aan de beide kanten van de kont 2 uitlaten, dus volgens mij is dat een V8 :mrgreen: 8)
Plaats reactie