ZT-T in Wijhe-Olst
- Gerald-17
- MG-R Core
- Berichten: 3021
- Lid geworden op: zo aug 10, 2003 1:10 pm
- Woonplaats: Meppel
- Contacteer:
ZT-T in Wijhe-Olst
gespot in mijn werkbussie op de Velnerweg, en als ik het goed zag zaten er aan de beide kanten van de kont 2 uitlaten, dus volgens mij is dat een V8


