Pagina 1 van 1

Woens. 2dec, Een nieuw model r25 of zr ( oirschot)

Geplaatst: do dec 03, 2009 8:02 pm
door BarryBrm
Kon het zo gauw niet zien maar er reed me een nieuwe model r25 of zr in de kleur grijs/antraciet voorbij, op het viaduct naar oirschot toe.