Woens. 2dec, Een nieuw model r25 of zr ( oirschot)
Geplaatst: do dec 03, 2009 8:02 pm
Kon het zo gauw niet zien maar er reed me een nieuwe model r25 of zr in de kleur grijs/antraciet voorbij, op het viaduct naar oirschot toe.
Dé MG-RoverClub voor MG's en Rovers van na 1990 (ouderen ook welkom)
https://mg-r.nl/forum/