Woens. 2dec, Een nieuw model r25 of zr ( oirschot)

Een MG-R.nl lid gezien in het wild? of een andere mooie MG of Rover ....
BarryBrm

Woens. 2dec, Een nieuw model r25 of zr ( oirschot)

Bericht door BarryBrm »

Kon het zo gauw niet zien maar er reed me een nieuwe model r25 of zr in de kleur grijs/antraciet voorbij, op het viaduct naar oirschot toe.
Plaats reactie