Versnelling schiet uit z'n 1 & 3
-
Sn00ky-g
Versnelling schiet uit z'n 1 & 3
Zoals het onderwerp al luidt, schiet mijn versnelling uit zijn 1 en uit zijn 3, betekent dit een nieuwe versnellingsbak

-
JeroenH
Re: Versnelling schiet uit z'n 1 & 3
Denk dat het eerder betekend dat ie oud isSn00ky-g schreef:...betekent dit een nieuwe versnellingsbak![]()
't Klinkt in ieder geval niet goed, denk wel dat er iets versleten is.
-
Sn00ky-g