Geplaatst: di dec 21, 2010 8:37 pm
Da's mooi! Mijn 0pel heeft nog de originele accu (8 jaar oud, 99.000km) en die begint nu te slijten. Na een nacht stilstaan met dat koude weer draait de startmotor een beetje traag rond. Gelukkig slaat hij binnen 2 seconden aan haha.peter.evers schreef:Ok, en hij deed het ook nog eens...