Pagina 3 van 3

Geplaatst: di dec 21, 2010 8:37 pm
door Mark16v
peter.evers schreef:Ok, en hij deed het ook nog eens...
Da's mooi! Mijn 0pel heeft nog de originele accu (8 jaar oud, 99.000km) en die begint nu te slijten. Na een nacht stilstaan met dat koude weer draait de startmotor een beetje traag rond. Gelukkig slaat hij binnen 2 seconden aan haha.

Geplaatst: di dec 21, 2010 9:16 pm
door tomcat.t16
Dat had ik ook, bleek dat de massakabel niet goed aan de bak zat...