Pagina 3 van 3
Geplaatst: di nov 10, 2009 7:13 pm
door JD
ik denk dat je hem beter kunt vervangen.
Zometeen kost het lassen je €50- en begint hij over 2 maand een paar centimeter verderop slecht te worden. Is alle moeite voor niets geweest.
Geplaatst: di nov 10, 2009 7:24 pm
door Linxxy
Morgen wordt er een andere voorpijp onder gezet met dank aan deze club!
het is een stukkie rijden maar dan heb ik ook wat

Geplaatst: do nov 12, 2009 2:56 pm
door Grade
en hoe ist het gegaan dan>? fotows?:D
Geplaatst: do nov 12, 2009 6:53 pm
door Linxxy
Dankzij Peter heb ik dus een goed werkende voorpijp
het was wel een hele klus voor hem om m eronderuit te krijgen! maar met een beetje hulp ging het uiteindelijk wel en de andere eronder hangen ging heel snel
dus minder geluid en getril onder mn voetjes! verder vond peter de auto er goed uitzien aan de onderkant en het motorblok...
en aan het gaspedaal moet ik wennen zei hij

maar mn gaspedaal gaat wel iets zwaarder...
alleen vandaag in de file gereden dus veel op mn koppeling, kon ik gelijk oefenen natuurlijk.. maar dat is nog een beetje lastig en op de terugweg een raar zuigend geluid en alsof ik 7000 toeren maak terwijl de auto 3000 toeren maakt... dus kan dat, als je veel op je koppeling rijdt?
Jaja ik weet het ik ben een zeurpiet! maja ben gewoon voorzichtig en zuinig op mn Rover!
