Pagina 2 van 3

Geplaatst: wo jan 12, 2011 12:37 pm
door Jimi
Ik weet dat bij de civic EK serie 1,4 87 of 104 pk het enige verschil de inlaatspruitstuk pakking is die een kleine diameter heeft.

Dus dat een pakking of gasklephuis zo veel verschil kan maken lijkt me wel.

Geplaatst: wo jan 12, 2011 1:44 pm
door JD
mocht je er belang bij hebben.
Ik heb hier nog een standaard 25 gasklep liggen voor een 103 pk versie.
Maggie zo op komen halen ;)
Is helemaal goed en is bij 60.000 km vervangen voor een 52mm uitvoering.

Geplaatst: wo jan 12, 2011 6:52 pm
door FMB
nee 8v/16v is alleen bij de 200 volgens mij. ik heb namelijk een 1.4 8kleppert met 75 pk. De 103 pk uitvoering heeft 16 kleppertjes. Bij de 25 is dat inderdaad anders. Misschien als ik er 8 kleppen bij plak met ducktape heb ik ook wel 103 pk :roll:

Geplaatst: wo jan 12, 2011 7:08 pm
door Yme
Nee joh! Dan kan je beter een V6 badge op de achterkant plakken, dan ben je stoer, terwijl iedereen kan horen dat je maar 4 cilinder hebt :+

Geplaatst: wo jan 12, 2011 7:23 pm
door Mean Green
als hij een 52mm gasklep plaats zou hij dan niet over de 103 komen ??
of gaat dat bij deze auto niet ??

Geplaatst: wo jan 12, 2011 7:24 pm
door tomcat.t16
Yme schreef:Nee joh! Dan kan je beter een V6 badge op de achterkant plakken, dan ben je stoer, terwijl iedereen kan horen dat je maar 4 cilinder hebt :+
:bangin:

Geplaatst: wo jan 12, 2011 7:37 pm
door JD
Mean Green schreef:als hij een 52mm gasklep plaats zou hij dan niet over de 103 komen ??
of gaat dat bij deze auto niet ??
hij gaat in ieder geval op de 103 komen.
Ik heb er ook een 52 mm klep opzitten maar heb nou niet echt het idee dat ik er zoveel pk bij heb :+

Geplaatst: wo jan 12, 2011 8:22 pm
door Yme
Schijnt dat de gasresponsie er beter van word, helemaal bewezen is het niet, sommige mensen dat het wel zo is terwijl anderen weer beweren dat je het jezelf wijsmaakt.
Of je er meer pk's van bij krijgt, ik denk het niet zeker als er al getwijfeld word of je gasresponsie er beter van word.

Als er testresultaten van zijn van voor en na houd ik me aanbevolen voor een uitdraai :mrgreen:

Geplaatst: wo jan 12, 2011 8:36 pm
door Johnny_D
met een 52mm krijg je wat betere gas reactie, maar niet echt meer vermogen

Geplaatst: wo jan 12, 2011 10:02 pm
door JD
de reactie op t gas is idd wat beter, ma heb niet echt het idee dat ik meer pk's heb.

On topic : Hij krijgt volgende week een 103 pk versie gasklep binnen :+

Geplaatst: wo jan 12, 2011 10:04 pm
door english pride
big thanks to JD
ik zou eigenlijk ergens in het motorcompartinment moeten een sticker of zo hangen "powerd by JD" :lol:
echt super bedankt jongen ;)

Geplaatst: wo jan 12, 2011 10:09 pm
door Yme
Nu nog wel een andere kabel fixen natuurlijk! :+

Geplaatst: wo jan 12, 2011 10:22 pm
door english pride
idd
daar zal ik voor kijken eens men wagen volledig klaar is
ik heb wel nog wat tijd 8)

Geplaatst: wo jan 12, 2011 10:30 pm
door Yme
Okee, ik ben benieuwd :mrgreen:

Geplaatst: wo jan 12, 2011 10:51 pm
door WouterRover25
bestel anders van die stickers voor op je motorkap

dan doe jij:

Powered bij JD (wie doet er een photoshop :?: :mrgreen: )

ipv
MG-Power

Geplaatst: wo jan 12, 2011 10:57 pm
door english pride
WouterRover25 schreef:bestel anders van die stickers voor op je motorkap

dan doe jij:

Powered bij JD (wie doet er een photoshop :?: :mrgreen: )

ipv
MG-Power

loooooool stel je voor 8) :lol: