Pagina 2 van 2

Geplaatst: wo jan 06, 2010 12:33 am
door gangsterman1234
Grade schreef:je had toch al 2 weken met de radio zonder problemen zei je, maar dan lag het dus toch aan de aansluiting van de radio ;)
jah en nee, ik heb het opgelost via de bedrading van de radio maar volgens mij zat de fout in een bepaalde + van het interieur.
Mink015 schreef:Kijk niet naar lampjes om te weten of er stroom op staat maar naar je multimeter.
klopt heb je inderdaat gelijk in, ik heb gekeken of de meter uitsloeg maar heb niet echt aandacht gevestigd op het voltage:P