Flexibele uitlaat stuk

414 416 418 420 45
Plaats reactie
Albin

Flexibele uitlaat stuk

Bericht door Albin »

hallo,
heb al een tijdje een rover 416si uit 96,
was helemaal verkocht toen ik hem zag!
maar na een tijdje rijden heb ik er best wel problemen en kosten mee gehad, en nu is me flexibele uitlaatstuk lek! :? en nu is mij vraag aan jullie, of iemand weet hoe duur zoo een ding is en of iemand er 1 te koop heeft staan!

Hoop dat iemand mij kan helpen!

Alvast Thenx

Albin
416sí señor

Bericht door 416sí señor »

Ik weet niet wat ik me exact bij woonplaats enky voor moet stellen, ik ken wel een Enk....
Oftewel, waar woon je?

Heb hetzelfde probleem als jij met dat flex. stuk, heb het er met van Noort(in Biest-houtakker, vandaar mijn vraag) over gehad en hij vertelde dat hij ooit bij iemand een universeel flex. stuk ertussen heeft gelast, het is geloof ik nog niet zeker of dit een mogelijkheid is, maar dat zou geld schelen iig.

Je kunt eens informeren bij hem....

Als er iets uit komt laat aub ff weten wat, ik moet over een maand of 4, tot die tijd rij ik lekker door met een extra brom :mrgreen:

Gr. TOmas
klaas

Bericht door klaas »

is ie echt stuk,lek of is de beschermhoes gewoon kapot. Ik bedoel, ik rij al een hele tijd met flexibel stuk onbeschermd. Was kapot, en vlak daarvoor is het boetseerwerk.
Albin

Bericht door Albin »

:lol:

Ik woon in Enkhuizen(Enky)
:lol:
Mijn flexibele uitlaatstuk is lek, dus dat soort van ijzerdraad wat eromheen zit is een stuk van weg, dus gewoon weggerot.
Ik rij al een tijdje met een rotte uitlaat, dus vandaar dat ik hem wil vervangen! Dus was wel benieuwd wat zoo een ding nieuw kost, heb al zelf bij diverse garages geinformeerd maar blijkt nogal moeilijk te zijn om zo een ding te vinden.

En over dat, een stuk ertussen lassen is ook een optie, alleen ben ik bang dat het na een tijdje naast de lasnaad weer gaat rotten.
En dan kan ik het weer opnieuw gaan doen.
Edgecrusher

Bericht door Edgecrusher »

Anders kun je het gewoon bij de kuch... kuch... kwik-fit... kuch laten doen.
Zal zo'n beetje 180-200 euro kosten denk ik.

Heb ook ooit een los flexibel stuk ertussen gelast bij mijn bits-of-mushi colt 1.8 gti, maar deze hield het ook maar een jaartje uit.
(misschien niet helemaal exact op dezelfde positie gelast???)

Het kan in ieder geval wel en scheelt denk ik zo'n beetje de helft.
klaas

Bericht door klaas »

Mmm... je kunt dus zonder problemen zonder dat stuk ijzerdraad eromheen rijden. Doet ikke al hele tijd!

Vervangen kan altijd nog, als ie echt lek is. :)
Albin

Bericht door Albin »

jah das wel zo maar het geeft geen mooi geluid. echt zo een geluid van een lekke uitlaat :evil:
klaas

Bericht door klaas »

Mmm... ik vind het eigenlijk wel meevallen hoor.
Plaats reactie