hoi
ben sinds 2 mnd eigenaar van een rover 416i uit 98 maar als ik mijn koppeling in trap om te schakelen dan blijft het gas even hangen doe ik iets niet goed of doet de auto dit en is er iets kapot
groetjes martijn
probleem met schakelen
- Striker
- MG-R Freak
Klinkt alsof de gasklep blijft hangen. Dit is een veelvoorkomend probleem bij de "oudere" Rover modellen (van voor 2000). Hierbij is nl. een plastic gasklep gebruikt die op den duur vervormd en dan niet goed meer sluit.
Gasklep vervangen door een nieuw aluminium exemplaar en dit probleem is verholpen.
Gasklep vervangen door een nieuw aluminium exemplaar en dit probleem is verholpen.
-
eggbert
-
Royke
-
eggbert
het vervangen kan men op een kwartiertje als alles goed gaat. ik heb het door de dealer laten doen en die rekende me dus gewooon een kwartierke aan. om ze te verkrijgen neem je het best eens contact op met van noord; die hebben meestal zoiets tweedehands liggen. als belgië niet te ver is kan ik je ook callant in roeselare aanraden waar ik al tweedehands onderdelen besteld heb. Eventueel ook een topic starten bij 'gevraagd' er zijn altijd wel forumleden die er één hebben liggen.
seeya
seeya