werkplaats handboek
-
maus
werkplaats handboek
laat even weten of je er een voor me hebt ...
bvd. sleutel graag zelf
rover 416 pb toegestaan
bvd. sleutel graag zelf
rover 416 pb toegestaan
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
wil jij graag een gebanned worden ofzo?
in je eerste twee topic vraag je erom en krijg je antwoorden, en nu open je nog maar eens 3 topics.
Ga eerst maar eens lezen, dan nadenken, en mocht je dan nog niet uitkomen dan vraag je het nog maar eens IN 1 VAN DE TOPIC's WAARIN JE ANTWOORD KREEG.
in je eerste twee topic vraag je erom en krijg je antwoorden, en nu open je nog maar eens 3 topics.
Ga eerst maar eens lezen, dan nadenken, en mocht je dan nog niet uitkomen dan vraag je het nog maar eens IN 1 VAN DE TOPIC's WAARIN JE ANTWOORD KREEG.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
-
maus
ik kan jou niet emailen ...
daarom vraag ik het nog eens ik dacht dat rover rijders voor elkaar op kwamen...als je al last hebt van collega mobilist die om een gunst vraagt..
wie is dan degene die gebannend dient te worden ik zit met me handen in mijn haar en dan kom jij de boel afzeiken.....
ga zo door ....klasse
daarom vraag ik het nog eens ik dacht dat rover rijders voor elkaar op kwamen...als je al last hebt van collega mobilist die om een gunst vraagt..
wie is dan degene die gebannend dient te worden ik zit met me handen in mijn haar en dan kom jij de boel afzeiken.....
ga zo door ....klasse
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
en waarom dan wel niet?maus schreef:ik kan jou niet emailen ...
Je wil een manual:maus schreef: wie is dan degene die gebannend dient te worden ik zit met me handen in mijn haar en dan kom jij de boel afzeiken.....
ga zo door ....klasse
Ik bied je mijn hulp aan => geen reactie
Je wil weer een manual:
Tig mensen(o.a. Rover) geven tips
Dan nog 3 topics met dezelfde inhoud.
Dan heb ik zeker het recht om daar wat van te zeggen, als je daar niet tegen kunt ga je maar fijn je buurvrouw vertellen dat je met je handen in het haar zit, want daar heb ik verder geen boodschap aan. Ik heb je een manual aangeboden, en daarmee heb ik me toch zeker van mijn goede kant laten zien(Hoeveel wildvreemde mensen help jij gemiddeld per week?) Jij daarentegen luistert niet naar andere mensen(of je reageert niet, 1 vd 2) en je bijt nu in de hand die je helpt, nou dat is echte klasse.
Dat jij toevallig wat problemen hebt, geef je niet het recht om onbeschoft te gaan doen. En lukraam 5 topic's openen is gewoon not-done.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
www.118GTi.tk
www.118GTi.tk
-
maus
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
Jij, ik vroeg WAAROM het niet ging.maus schreef:ik ZEG toch emailen gaat niet...!wie leest er dan niet...
Ach stik. Ondankbare hond dat je bent.maus schreef:me buurvrouw help ik heelvaak doordeweeks
en kom niet vertellen dat jij een goede kant hebt l*llen uit je nek doe je dat is alles maar bedankt voor niets...
Rover 118 GTi VVC MK3.2
www.118GTi.tk
www.118GTi.tk
-
Bart-K
- The Big Boss
time-out!!!
houden we het wel een beetje gezellig
houden we het wel een beetje gezellig
'03 MG ZT 190+ -> My forever car
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy -> for sale
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy -> for sale
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
-
Foxtrot
Wat wil je nou? Je wilt hulp, die krijg je volop aangeboden maar je blijft maar nieuwe topics openen.
Dan kun je verwachten dat mensen die een beetje snel aangebrand zijn pissig worden...
Als je nou gewoon alles in één topic houdt en goed kijkt wat de mensen daar voor reacties neerzetten maak je het voor jezelf en de rest ook een stuk makkelijker.
Dan kun je verwachten dat mensen die een beetje snel aangebrand zijn pissig worden...
Als je nou gewoon alles in één topic houdt en goed kijkt wat de mensen daar voor reacties neerzetten maak je het voor jezelf en de rest ook een stuk makkelijker.