afstandingsbediening

414 416 418 420 45
Sander02
MG-R Freak

Bericht door Sander02 »

Maar ach, ja kan toch pas instappen als je naast de deur staat, dus echt nut heeft het niet als je em al 20 meter ervanaf open kan doen toch?
Järv
Moderator
Contacteer:

Bericht door Järv »

'k ben vrijdagmiddag ff langs Lievaart geweest ... in mijn geval was het nieuwe batterijtjes in de ab en het boeltje deed het weer.
en ze hebben meteen ff de sleutelcode uitgelezen ... voor het geval de ab het weer eens begeeft.

cheers,
Dennis :cool:
You can go fast ... but I can go anywhere.
Sander02
MG-R Freak

Bericht door Sander02 »

Rover schreef:'k ben vrijdagmiddag ff langs Lievaart geweest ... in mijn geval was het nieuwe batterijtjes in de ab en het boeltje deed het weer.
en ze hebben meteen ff de sleutelcode uitgelezen ... voor het geval de ab het weer eens begeeft.

cheers,
Dennis :cool:
ja ik heb een reserve batterij in de auto. Dan kan ik de auto met sleutel openen, vervolgens oude batterij eruit, de ab helemaal ontladen door knoppen een aantal seconden in te houden, en dan nog wat dingen die in het boekje staan welke ik ook in de auto heb. Kan me herinneren dat een paar dingen onnodig leken, maar toch nodig bleken te zijn. Als je batterij verwiseld heb doet ie het namelijk nog niet gelijk.
Jmrules

Bericht door Jmrules »

Welk type (pil) batterijen gaan er precies in die AB? Type 2032 heb ik hier op het werk nog genoeg liggen dus dan kan ik er mooi een aantal "lenen" :mrgreen:
Plaats reactie