gaas

414 416 418 420 45
Plaats reactie
eggbert

gaas

Bericht door eggbert »

wie heeft er race gaas op z'n 400 gestoken zonder een hoop prutsen tegen te komen?

toen ik m'n front grille gescheiden had merkte ik dat er enkel 2 stukken waren ipv van 3 zoals peter3 in het tech inf uiltegt. één plastick (met de ribbeltjes) en het chrome gedeelte. toen ik de ribbeltjes met een tang verwijdert had ben ik naar m'n garagist mogen lopen achter z'n hand frees zodat ik alles mooi kon afwerken. toen ik alles aan het afwerken was zag ik dat als ik de laatste plaatjes (dichst bij het logo) zou uitslijpen ik een gat zou maken in het plastieken gedeelte waar m'n front logo opzit. nu mag ik morgen dus die 4 gaten gaan netjes plamuren en die boel dan weer mooi grijs spuiten. Om dan nog niet te spreken over hoe precies ik het gaas heb moeten knippen om een deftig resultaat te krijgen, wat ik trouwens enkel kan bevestigen door 2 vijsjes bovenaan in te draaien en onderaan het met een lijmpistool goed vast te spuiten....

amai degenen die dit als een zondagmiddag mod zien weten waarschijnlijk niet dat zondag rustdag is!!

seeya
Järv
Moderator
Contacteer:

Bericht door Järv »

Hya Eggbert,

Je beschrijft nou precies zoals ik het gedaan heb ... en waarschijnlijk een ieder ander die het bij z'n 400 gedaan heeft :lol:
D'r is namelijk niet zo een makkelijke manier als bij de 200's.

Cheers,
Dennis :cool:
You can go fast ... but I can go anywhere.
eggbert

Bericht door eggbert »

voila tzit erin, is nog mooi uitgekomen alleen dat het ondertste gaas wat kleinere gaatjes zijn dan het bovenste. maar dit verander ik eens dat het juiste gaas weer binnen komt in de winkel ...

seeya

Afbeelding
DJ

Bericht door DJ »

Jongens ik ben overtuigd, ga nu mijne ook aanpassen.
Järv
Moderator
Contacteer:

Bericht door Järv »

Ziet er goed uit zo met dat gaas .... heel netjes :D
You can go fast ... but I can go anywhere.
Plaats reactie