Greetz roverdude
rover 216 Tomcat (turbo reed super)
-
roverdude
-
roverdude
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
10 met een griffel
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
-
roverdude
-
roverdude
Zo snel mogelijkEdgecrusher schreef:Wanneer krijgen we weer nieuwe foto's?![]()
![]()
Van het moment dat er vorderingen zijn, plaats ik het hier.
Greetz roverdude
-
roverdude
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
wrm had je er eigenlijk een rollkooi in?
Rover 118 GTi VVC MK3.2
www.118GTi.tk
www.118GTi.tk
-
roverdude
Voor de veiligheid natuurlijk. Ik durf wel eens serieus door de bochten scheuren en je weet maar nooit118GTR schreef:wrm had je er eigenlijk een rollkooi in?
Vandaag heb ik een oude collector kunnen bemachtigen, daar heb ik de flens afgeslepen en mijn buizenstel opgelast. Het past maar net tussen blok en radiator. Waarschijnlijk zal de radiator een cm vooruit moeten, want ik zou niet graag hebben dat de collector de radiator raakt bij het optrekken.
Greetz roverdude
-
roverdude
Kleine update: Normaal komt deze week mijn Apex'i S-afc aan. Het is niet het nieuwe model met de blauwe display (anders kom ik boven mijn low budget
). Per 800tr/min kan het mengsel +30% of -30% bijgesteld worden. Hopelijk is dit voldoende, anders komt er nog een walbro fuelpump bij. Eind deze week zou eindelijk de laatste flens gelaserd worden. Als alles volgens plan verloopt komen er hier in de loop van de week enkele fototjes en zondag dan misschien een eerste "turbo in actie" filmpje
.
Greetz roverdude
Greetz roverdude
-
roverdude
Kleine update: Normaal komt deze week mijn Apex'i S-afc aan. Het is niet het nieuwe model met de blauwe display (anders kom ik boven mijn low budget
). Per 800tr/min kan het mengsel +30% of -30% bijgesteld worden. Hopelijk is dit voldoende, anders komt er nog een walbro fuelpump bij. Eind deze week zou eindelijk de laatste flens gelaserd worden. Als alles volgens plan verloopt komen er hier in de loop van de week enkele fototjes en zondag dan misschien een eerste "turbo in actie" filmpje
.
fototje van de Apex'i:

Greetz roverdude
fototje van de Apex'i:

Greetz roverdude