Donkerblauwe ZS

Een MG-R.nl lid gezien in het wild? of een andere mooie MG of Rover ....
Plaats reactie
Dennis

Donkerblauwe ZS

Bericht door Dennis »

Vandaag rond 15.15 in Veldhoven, Donkerblauwe ZS met spoiler(tje) achterop. Auto gekocht bij Roto (waarom plakt die firma een sticker op het plaatwerk?? :? ), kenteken beginnend met 07-nogiets...valt wel op, zo'n ZS zie je niet zo vaak (ik tenminste niet..)
Ewout

Re: Donkerblauwe ZS

Bericht door Ewout »

Dennis schreef: (waarom plakt die firma een sticker op het plaatwerk?? :? )
Dat doen ze meestal met demo auto's
Dennis

Bericht door Dennis »

R220 schreef:nee hij bedoelt op de achterklep een sticker van Roto.
Dat bedoelde ik inderdaad (maar heb het niet zo duidelijk omschreven geloof ik)...
Als ik een nieuwe auto zou kopen...no way dat er dan zo'n reclamesticker achter erop kwam :shock:
416sí señor

Bericht door 416sí señor »

Jij bedoelt zo'n klein zwart stickertje met links en rechts van de bedrijfsnaam het MG en het Roverlogotje?
Ja, dat heeft Ekro Veenendaal ook gedaan bij de auto van mijn moeder, punt is dat Ekro eigenlijk een B.M.W. dealer is :?

Gr. Tomas
Mark16v
MG-R Freak

Bericht door Mark16v »

de alfa van mijn pa had links en rechts achter het voorspatbord 2 groene klavertjes vier van de dealer zitten... die zijn er ook snel afgepoetst :P
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
Dennis

Bericht door Dennis »

416sí señor schreef:Jij bedoelt zo'n klein zwart stickertje met links en rechts van de bedrijfsnaam het MG en het Roverlogotje?
Nou, wat ik zag was links naast de "uitsparing" in het kofferdeksel voor de kentekenplaat (dus tussen die uitsparing en de achterlichtunit aan de linkerzijde), zilveren letters met de naam van het bedrijf. Heb in de gauwigheid geen mg of rover logo in dat stickertje herkend (ZS draaide af, en ik stond stil bij stoplichten).
Bart-K
The Big Boss

Bericht door Bart-K »

Dat is de 07-NP-LS geweest, een van onze demo s!
Een ZS120, dmv chip licht getuned :mrgreen:

En z´on sticker is toch mooi? Heb er ook een opzitten :!:
'03 MG ZT 190+ -> My forever car :inlove:
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy -> for sale
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true

"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."

https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
Dennis

Bericht door Dennis »

Je hebt gelijk! Dat was ie :D

Enne...mooi? Over smaak valt te twisten....als ik een nieuwe auto zou gaan kopen, no way dat er zo'n reclamesticker op de lak geplakt werd he :!:
Ewout

Bericht door Ewout »

Ewout schreef: Dat doen ze meestal met demo auto's
Bart220 schreef:Dat is de 07-NP-LS geweest, een van onze demo s!
:lol: ;oP
Dennis

Bericht door Dennis »

jajajajaja, je hebt gelijk we weten het wel... |:)

:lol:
Plaats reactie