Lekker op vakantie
-
Rob 416 Si
Lekker op vakantie
Ik liep in Oud Rhodos stad de wonderschone oude gebouwtjes te bewonderen...toen mijn oog ineens hierop VIEL. WOW hier met die digi cam riep ik tegen mijn vriendin 

-
Mista T
- MG-R Core
Damn...
dat ding ziet er wel strak uit....
dat ding ziet er wel strak uit....
To catch me, you gotta be fast...
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
DAMN! You must be kidding!
filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
DAMN! You must be kidding!
filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
strak wil ik hem niet noemen (teveel tierelantijntjes) maar er zitten wel leuke bumpers op 
hij heeft trouwens wel een bon onder zijn raam... waarschijnlijk voor verkeerd parkeren :P
hij heeft trouwens wel een bon onder zijn raam... waarschijnlijk voor verkeerd parkeren :P
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
- Robert-220TC
- MG-R Freak
- Contacteer:
-
MarkBRM
-
Rob 416 Si
-
Rob 416 Si
Ow ja was ik al weer vergeten eig. Zal er een keer een aantal uitprinten :-)
Denk alleen dat die Griek er niet veel van gesnapt had
Even nog een opmerking: het viel mij echt op dat er ontzettend veel Rovers rondrijden in griekenland...kan iemand dit verklaren? Of is dit puur een kwestie van smaak. Waar je in NL maar 1 op de 50 auto's van rover ziet (heb geen idee wat het in werkelijkheid is dus het is maar een schatting) zie je ze daar echt 1 op 5 zo lijkt het.
Denk alleen dat die Griek er niet veel van gesnapt had
Even nog een opmerking: het viel mij echt op dat er ontzettend veel Rovers rondrijden in griekenland...kan iemand dit verklaren? Of is dit puur een kwestie van smaak. Waar je in NL maar 1 op de 50 auto's van rover ziet (heb geen idee wat het in werkelijkheid is dus het is maar een schatting) zie je ze daar echt 1 op 5 zo lijkt het.
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
400 mk1, kan niet anders. 4deuren != coupe, en hij heeft een behoorlijke kofferbak.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
-
MarkBRM
-
Ashoe