Mista T schreef:Wel gek.. de meeste mensen met een 200 hebben hier gereageerd.. Diegene waarvan ik had verwacht heeft niet eens gereageerd (ROVER)
Hya,
ik heb al voordat ik op vakantie was contact gehad met Moto-Build ... maar ik vond 'm teduur (met verzendkosten en Moto-builds winstmarge)
Ik moet nog ff contact opnemen met die zaak in Dirksland ....
... maar ik weet nog niet zeker of ik die voorbumper en achterbumper koop of dat ik een motor koop.......
Ik heb laats op die Buell XS12R gereden. das toch echt helemaal mijn motor..... Lekker lomp en groot met een harley blok erin maar er sportief uitziet. Eindelijk een sportmotor waar ik normaal op kan zitten..... En anders iets van een V-Maxx
Ik moet zeggen dat zo'n Jonathan me ook wel wat lijkt. Das eigenlijk een 350cc 1cilinder van suzuki (Crosser, 4-takt) maar die zit dan ingebouwd in een chopper. ljkt me wel lachen om dat op te voeren en dan een harley of iets dergelijks eruit rijden. Maar zo'n Honda Monkey blijft ook leuk. Daar stond ik vandaag nog ff bij te kijken in Middelkerke, Belgie. was er toch voor werk.....
Die kan je van een export Peug afslopen (scooter 125cc dacht ik) Daar zit ie standaart op, maar past natuurlijk op de rest met een beetje passen en meten. Is dan wel een compressor, omdat een turbo te lang duurt bij zo'n klein ding om op gang te komen.
ik heb al voordat ik op vakantie was contact gehad met Moto-Build ... maar ik vond 'm teduur (met verzendkosten en Moto-builds winstmarge)
Ik moet nog ff contact opnemen met die zaak in Dirksland ....
... maar ik weet nog niet zeker of ik die voorbumper en achterbumper koop of dat ik een motor koop.......
cheers,
Dennis
dat vond ik nou ook van de voorbumpert die moto-bodge heeft voor de 800 wel erg gaaf maar ook veel te overprijst
Idiots are so much fun... no wonder every village wants one!