Schokdempers moeilijk te vinden
- RoverSterling
- MG-R Addict
Schokdempers moeilijk te vinden
Waar kan ik schokbrekers vinden voor de ZS. origineel bij bijvoorbeeld rimmerbross zijn ze nogal duur, maar ik kan bijvoorbeeld van monroe niks vinden. Iemand een idee.?

- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
Virid kan koni's leveren, waarschijnlijk voor zo ongeveer hetzelfde als de originele, maar dan heb je wel iets beters.
(al moet ik zeggen dat de originele ZS dempers erg goed zijn t.o.v. de 400 dempers die ik daarvoor had)
(al moet ik zeggen dat de originele ZS dempers erg goed zijn t.o.v. de 400 dempers die ik daarvoor had)
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
- RoverSterling
- MG-R Addict
- RoverSterling
- MG-R Addict
- RoverSterling
- MG-R Addict
- RoverSterling
- MG-R Addict
Was zaterdag even in Velp, maar jullie zaten dicht. Ander keer langs gaan...
Ik lees overal dat je met Koni geel toch meer comfort hebt dan de regulier set die onder de MG ZS ligt. wat is jullie ervaring hiermee. Is er oemand op het forum die een ZS met koni geel rijdt.
Ik heb het gevoel dat mijn auto nogal rommelt als ik over kinderkopjes of klinkers rij. Ik heb een BRM gereden, maar kan me dit niet herrineren.
Iemand tips voor mij. Ik wil graag wat meer comfort, maar toch strak kunnen rijden.
gr van Berry
Ik lees overal dat je met Koni geel toch meer comfort hebt dan de regulier set die onder de MG ZS ligt. wat is jullie ervaring hiermee. Is er oemand op het forum die een ZS met koni geel rijdt.
Ik heb het gevoel dat mijn auto nogal rommelt als ik over kinderkopjes of klinkers rij. Ik heb een BRM gereden, maar kan me dit niet herrineren.
Iemand tips voor mij. Ik wil graag wat meer comfort, maar toch strak kunnen rijden.
gr van Berry

Dit topic heb ik is er even bijingeschoten, zaterdags en smaandags zijn we enkel op afspraak geopend, al is de kans groter dat je wél iemand treft dan niet. Ik was op boodschap voor de nieuwjaarsmeet zaterdag.RoverSterling schreef:Was zaterdag even in Velp, maar jullie zaten dicht. Ander keer langs gaan...
FSD is helaas (nog) niet leverbaar voor de MG ZS, STR.T is een leuke budget demper. We kunnen eerst eens met de auto rijden om een oordeel te vellen, ze kunnen altijd nog op de testbank.
Als ik het zo lees verdenk ik overigens eerder rubbers die niet fris zijn. Schokdempers die 'op' zijn geven meer een boot-effect. Deinen, slap, en niet willen wat jij verlangt.
Daily: ’09 Audi RS6 Avant
Tracktool: ‘03 Ford Focus RS
Better half: ‘02 Mini Cooper S JCW
Tracktool: ‘03 Ford Focus RS
Better half: ‘02 Mini Cooper S JCW