Nou we hebben zelf de motor omgewisseld, en hij heeft vermeld dat we er goed op moesten letten dat het vliegwiel hetzelfde was.
Richard adviseerde eerst te kijken of de leidingen goed zaten. Goed dat heb ik nagelopen.
Nu dacht ik dat de sensors enz fout aangesloten zijn/waren. Want ik heb niet het gehele proces kunnen bijwonen dus ik wilde zekerheid erover hebben of alles goed is aangesloten.

daarom heb ik dit topic geopend.
Richard weet zeker dat de motor voorheen gelopen heeft, en ik weet dat de oude motor ook gelopen heeft, maar met een lekkende koppakking is het niet handig. Dus alles eromheen is goed.
Conclusie nog altijd 2 opties, vliegwiel kan goed zijn, want ik kan niet met 100% zekerheid zeggen dat alle stekkers goed zijn aangesloten. Dus dat wil ik eerst ff bevestigd hebben. Van Noort ligt 75 km hier vandaan, dus even langsgaan is geen optie. Rover dealer in de buurt rekent zich ongeveer 50-100 euro exclusief om de ECU uit te lezen.
Schijnwaar was dat niet zo makkelijk. En jah als ik het zelf kan nalopen of 100 euro ex btw betalen voor een computer eraan te hangen in het slechtste geval, probeer ik het liever eerst gratis