Vandaag naar Arnhem gereden om 2 ABS sensoren en complete remmen setup te laten monteren bij Rik en Vic....
Heb een paar fotootjes voor de geinteresseerden.
De orginele remmen gereviseerd en antraciet gespoten:




De schijven/blokken van Mintex:

De ABS sensoren:

En de RVS remleidingen.

Rik & Vic aan de arbeid:


En dan het resultaat


Geweldig gedaan gasten.... Was gezellig en ze remt weer super
Dylan

˙˙˙ɹǝʌoɹ uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuo



