car speakers

414 416 418 420 45
Plaats reactie
campion

car speakers

Bericht door campion »

Ik ben op zoek naar goede speakers voor de hoedenplank voor mijn rover 45. Iemand een tip?
Johnny_D
MG-R Freak

Bericht door Johnny_D »

wil je versterkt of on versterkt?
Austin metro Spyder GT
Rover 45IDT Club

Afbeelding
rover coupe register nl
campion

speakers

Bericht door campion »

De bedoeling is onversterkt. Dit icm mijn pioneer DEH65bt.
Yme
MG-R Freak

Bericht door Yme »

Goeie radio, die hebben mn ouwelui ook in hun 45 :D Mijn mening: gewoon een mooi setje pioneer luidsprekers kopen.
Gerald-17
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door Gerald-17 »

ik zou wel een MDF plaat kopen, de originele hoedenplank als mal gebruiken, overtrekken en dan in de MDF de speakers plaatsen, nadat het is bekleed, vind ik persoonlijk mooier dan een standaard hoedenplank ;)
ronaldverkuijl

Goede speakers...

Bericht door ronaldverkuijl »

Beste C,

Op zich kom je een heel eind met een onversterkte radio, maar je gaat pas echt verschil merken met een versterker. En dan praten we over een MEGA verschil. De achterspeakers zijn ook echt minder belangrijk, maar in de Rover 45 dan ook inferieur aan de voorspeakers (en die zijn al niet veel). Als je iets gaat doen aan de speakers zijn de voorspeakers ook het meest belangrijk (zo staan je oren nu eenmaal). De achterspeakers hoeven alleen maar een beetje "mee te doen". Tip van Flip; Goede 2 kanaals (of 3 als je ook ooit een subwoofer wil; die mag dan wel weer achterin omdat je oren de richting van dat lage geluid niet kunnen bepalen) versterker kopen en een hele mooie composet kopen voor je voordeuren (16,5 cm; mijn voorkeur is DLS als je van redelijk normale muziek houdt)

Groet,

Ronald
Plaats reactie