Versnellingsbak van m'n rover 214 stuk :(

214 216 218 220 25
Plaats reactie
Liieven

Versnellingsbak van m'n rover 214 stuk :(

Bericht door Liieven »

Hey mensen,
wanneer ik schakel naar 2e dan schiet die der steeds weer uit, ik heb de wegenwacht laten komen en die zei me dat de boite stuk is, nu moet ik wrs een nieuwe versnellingsbak steken, hoeveel kost dit ongeveer?

Mvg
Gebruikersavatar
Grade
MG-R Addict
Berichten: 436
Lid geworden op: za jul 04, 2009 5:33 am
Woonplaats:
Locatie: Heerenveen

Bericht door Grade »

hangt er vanaf, je zou hem kunnen reviseren kost iets van 200 euris of een andere eronderzetten.. kosten soortgelijk...
''it's a rover, the engine won't turn over''

Rich hall
Liieven

Bericht door Liieven »

Grade schreef:hangt er vanaf, je zou hem kunnen reviseren kost iets van 200 euris of een andere eronderzetten.. kosten soortgelijk...
Ik had al gehoord dat het 1000€ zou kosten :o
Gebruikersavatar
Frekkel
MG-R Freak
Berichten: 1424
Lid geworden op: vr mei 21, 2004 3:48 pm
Woonplaats: Waarschoot

Bericht door Frekkel »

een uurtje of 5 werk om ze te swappen.
neem een okkazieboite, kost rond de 250.
dus je zal niet duurder uitkomen dan 500€
MG ZR S1800
Liieven

Bericht door Liieven »

Frekkel schreef:een uurtje of 5 werk om ze te swappen.
neem een okkazieboite, kost rond de 250.
dus je zal niet duurder uitkomen dan 500€
Ok thx :)
Plaats reactie