214 216 218 220 25
Liieven
Bericht
door Liieven » do apr 08, 2010 9:45 am
Hey mensen,
wanneer ik schakel naar 2e dan schiet die der steeds weer uit, ik heb de wegenwacht laten komen en die zei me dat de boite stuk is, nu moet ik wrs een nieuwe versnellingsbak steken, hoeveel kost dit ongeveer?
Mvg
Grade
MG-R Addict
Berichten: 436 Lid geworden op: za jul 04, 2009 5:33 am
Woonplaats:
Locatie: Heerenveen
Bericht
door Grade » do apr 08, 2010 6:25 pm
hangt er vanaf, je zou hem kunnen reviseren kost iets van 200 euris of een andere eronderzetten.. kosten soortgelijk...
''it's a rover, the engine won't turn over''
Rich hall
Liieven
Bericht
door Liieven » do apr 08, 2010 6:26 pm
Grade schreef: hangt er vanaf, je zou hem kunnen reviseren kost iets van 200 euris of een andere eronderzetten.. kosten soortgelijk...
Ik had al gehoord dat het 1000€ zou kosten :o
Frekkel
MG-R Freak
Berichten: 1424 Lid geworden op: vr mei 21, 2004 3:48 pm
Woonplaats: Waarschoot
Bericht
door Frekkel » do apr 08, 2010 7:10 pm
een uurtje of 5 werk om ze te swappen.
neem een okkazieboite, kost rond de 250.
dus je zal niet duurder uitkomen dan 500€
MG ZR S1800
Liieven
Bericht
door Liieven » do apr 08, 2010 7:11 pm
Frekkel schreef: een uurtje of 5 werk om ze te swappen.
neem een okkazieboite, kost rond de 250.
dus je zal niet duurder uitkomen dan 500€
Ok thx