Tja blijven dromen zou ik zeggen.........
Een dromer gespot....
-
riothijs
Een dromer gespot....
Ik heb vandaag achter een Seat Alhambra gereden op de Meppelweg in Den Haag en deze meneer had een MG plaatje in het midden van zijn auto ipv zijn Seat teken..........het Seat teken had ie opgeschoven naar links.
Tja blijven dromen zou ik zeggen.........
Tja blijven dromen zou ik zeggen.........
-
riothijs
-
Bart-K
- The Big Boss
- Berichten: 8460
- Lid geworden op: do mei 06, 2004 1:16 pm
- Woonplaats: Steenbergen NB
Re: Een dromer gespot....
Tja, dit helpt natuurlijk niet echt voor het imago van MG...riothijs schreef:Ik heb vandaag achter een Seat Alhambra gereden op de Meppelweg in Den Haag en deze meneer had een MG plaatje in het midden van zijn auto ipv zijn Seat teken.......
'03 MG ZT 190+ -> My forever car
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy -> for sale
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy -> for sale
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
-
riothijs
Hahahaha...nu staat mijn Rover eindelijk 1 auto van de hoek af maar is het weekend.Ik sta meestal in de straat of aan de waterkant.........Jij loopt toch niet op de laakade???Als je m wil spotten gewoon eens inlopen....soms staat ie voor een garage nr 3 of garage nr 2.Binnenkort zal ik eens zelf foto's maken,want die foto voor de dealer vind ik zelf ook niks.
Het is nu zo druk dat ik blij ben als ik m om de hoek of in mijn straat kwijt kan en dat alleen door de herrinrichting van de Laakade.
Wat betreft die Seat dromer.........vond het wel erg maf staan hoor.Maar wat ik al zei"keep on dreaming "

Het is nu zo druk dat ik blij ben als ik m om de hoek of in mijn straat kwijt kan en dat alleen door de herrinrichting van de Laakade.
Wat betreft die Seat dromer.........vond het wel erg maf staan hoor.Maar wat ik al zei"keep on dreaming "

