loopt op 3 cilinders

214 216 218 220 25
Plaats reactie
jwt64

loopt op 3 cilinders

Bericht door jwt64 »

sinds een weekje loopt de motor op 3 cilinders bobine vervangen verdeelkap en rotor en de bougies en de kabels vervangen met stethoscoop geluisterd naar de injectoren en die hoor je tikken kleppendeksel er af gehad en geen beschadigingen tezien alles doet het zo tezien injectoren verwisseld en zelfde cilinder blijft niet meelopen bougies vonken allemaal compressie gemeten is goed vreemde is nu dat als ie een tijdje loopt dan lopen ze alle vier weer van noort gebelt wist het ook niet precies opperde wel kabelbreuk lekkekop maar koelvloeistof is schoon zoals het hoort olie is schoon ecu misschien?
motor is een 14K4F
type3

Bericht door type3 »

probeer eens nieuwe bougies kan zijn dat ze wel allemaal vonken maar niet genoeg vonken, en dan loopt de motor ook niet goed, heb het zelf laatst ook aan de hand gehad.
jwt64

Bericht door jwt64 »

bougies en de kabels vervangen
zal van de week eens de kabels doormeten
Plaats reactie