sinds een weekje loopt de motor op 3 cilinders bobine vervangen verdeelkap en rotor en de bougies en de kabels vervangen met stethoscoop geluisterd naar de injectoren en die hoor je tikken kleppendeksel er af gehad en geen beschadigingen tezien alles doet het zo tezien injectoren verwisseld en zelfde cilinder blijft niet meelopen bougies vonken allemaal compressie gemeten is goed vreemde is nu dat als ie een tijdje loopt dan lopen ze alle vier weer van noort gebelt wist het ook niet precies opperde wel kabelbreuk lekkekop maar koelvloeistof is schoon zoals het hoort olie is schoon ecu misschien?
motor is een 14K4F
loopt op 3 cilinders
-
type3