Het probleem is inmiddels bekend, het thermostaathuis is kapot. Deze drukt ook half tegen de waterpomp aan wat ook daar de nodige problemen veroorzaakt. Deze wordt deze week vervangen (evenals een multiriem die giert bij het starten en de mooie doch slecht afstelbare custom lampen).
In ieder geval bedankt voor de ondersteuning!