Koelwater weg: Probleem bekend

214 216 218 220 25
Plaats reactie
mbos-muntendam

Koelwater weg: Probleem bekend

Bericht door mbos-muntendam »

Beste mensen
Het probleem is inmiddels bekend, het thermostaathuis is kapot. Deze drukt ook half tegen de waterpomp aan wat ook daar de nodige problemen veroorzaakt. Deze wordt deze week vervangen (evenals een multiriem die giert bij het starten en de mooie doch slecht afstelbare custom lampen).

In ieder geval bedankt voor de ondersteuning! 8) [/b]
Laatst gewijzigd door mbos-muntendam op ma jan 18, 2010 1:17 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
mbos-muntendam

Oeps

Bericht door mbos-muntendam »

Probleempje zie ik.
PHPBB is mij niet zo bekend, graag deze TOPIC verwijderen, deze hoort dus bij het Koelwaterprobleem van enige tijd geleden.

Mijn excuus! :roll:
Plaats reactie